Demi Lovato-Live

Jag älskar musik, jag lyssnar väll mest på rock, hårdrock, metall, punk, skate osv. Men så finns det dem undantagen som tex Demi Lovato. Jag älskar inte hennes musik, jag gillar hennes musik men ÄLSKAR hennes röst. Hon har en röst som är ren, stor och begåvad. En annan sak jag gillar med henne är att hon är och visar den hon ÄR. Hon är inte som många andra artister som har artistnamn, har en viss attityd eller något liknande när dem är på scen. Det man ser när man ser Demi det är Demi. Hur jag vet detta? Har jag träffat hennes personligen? NEJ, de har jag inte. Men tex american idol. Där ser man hur/vem hon är. Glad, framåt och väldigt komisk och vill väll. Men hon har ju också haft problem som hon varit öppen med, när hon blev inlagd på sjukhus för sina drogproblem så SA HON DET SJÄLV, ingen manager eller pressmänniska som berättade detta, det var hon själv. Hon var inte inlagd länge, men hon kände att hon behövde några månader på rehab för att komma tillbaka. Efter rehab så började hon jobba på sitt förra album ”Scyskraper” som har sålt i flera miljoner ex.
Här kommer iallafall ett live performance på ca 23 min där ni får höra Demi’s fantastiska röst och även hur begåvad hon är. Där kommer hon sjunga låtar som Scyscraper, fix a heart och give your heart a break.

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

