Demi Lovatoooo åååååh!

Demi Lovato har jag ju ÄLSKAT sen jag såg henne första gången i hennes genombrottsfilm ”CAMP ROCK”. Hennes röst är outstanding! Hon är enormt snygg att titta på, inte dedär ohälsosamma smala. Hon är hälsosamt snygg att titta på, hälsosamt inställd till livet och har precis debuterat i stjärnserien ”GLEE” där hon fullkomligt strålar! Jag har ju personligt skrivit på hennes fanpage att hon borde turnera i europa och stanna till i Sverige. Men hon är tyvärr inte så JÄTTE stor utanför amerika.
Här är hennes senaste, den har några veckor på nacken nu men den är ju såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå bra 🙂 Så den tål att lyssnas på några gånger bara för att hennes röst är hiiiiimmelsk.

VISSTE NI?! Att Demi ÄLSKAR riktigt hård, hård, rockmusik. Hon älskar rock, punk, skate, deathmetall osv. Det kan man inte tro när man lyssnar på denhär låte jag bjussar på nu 🙂

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

