Helgen

Jag har nu precis satt mig ner i soffan efter en hektisk helg! Denna helgen var min sista helg med utbildning för året och det känns ganska bra nu såhär efteråt. Långa dagar med skratt och hundar, blandat med teori och god mat. Anakin har ensamhetstränat och passivitetstränat i helgen, Nanis har socialtränat och King och jag har tränat på nya riiiktigt roliga övningar i agilityn som vi fick på utbildningen. Hundarna är ganska nöjda och snakar ikapp här hemma just nu.

Helgen är tyvärr över och nu har jag 19 dagars arbete framför mig innan jag är ledig igen. PUH, säger jag bara. Hur ska jag orka? ääh, de ger förhoppningsvis bra med pengar 😉

Imorn ska jag fortsätta med julpyntet här hemma, ljustakarna satte jag upp sent igårkväll efter utbildningen och dem är tända och lyser så fint i våra fönster här hemma. Sambon kommer hem på onsdag och då ska här vara mer juligt än vad det var när han åkte. Det ska även städas och plockas undan en del, FINT SKA DE VARA NÄR DET ÄR JUL! 🙂

Image

En bild jag fick skickat till mig när jag ringde på Nanis, det är hennes syster Candy som sitter bredvid. Sötnosar 🙂

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

