Här är artikeln

http://www.bortskankes.se/view.php?id=21478&kat=&lan=

 

Mamman ska tydligen ha åkt tillbaka till hemlandet men så är inte verkligheten, grannar till dessa ägare har sett henne vara ute med hunden flera gånger. Nu går ryktet om att hon FÅR INTE lämna landet förren allting har blivit uppklarat i rätten. Varför hon vill åka tillbaka till hemlandet är oklart. Försöker man ta kontakt med ägaren till hunden så får man inget svar, det är många som vill ha ersättning för dem skadorna som hunden har gjort. Jag är en utav dem, jag fick min jacka helt sönder biten pga utav den hunden.

 

För hundens skull hoppas jag att den antingen kommer till en sjukt kunnig och duktig person eller att den avlivas, för jag har mött många hundar där den mentala biten inte varit till hundens vinning men denhär är ABSOLUT VÄRST!

 

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

