Träning

King vilar sig i form och har gjort det den senaste månaden, han har faktiskt bara fått träna 1 gång och det var på agilityutbildningen. Han verkar trivas med att bara vara och få vara gos/mys och familjehund. Vet inte hur jag ska göra med honom, nu när han blivit så duktig med stressandet när han inte gjort NÅGONTING så vill jag knappt dra upp och ut han på träning igen. Ska försöka köra DW och weightpull med honom då han tycker att det är roligt, även agility men bara när de är vi. Han går upp i sånn stress så de inte är bra för honom. Så de får nog bli bara han och jag som gör något kul tillsammans<3

Anakin tränar lite varje dag, ensamhetstränar, hålla-käftentränar, rallytränar, utställbingstränar och finslipar positioner i fotgående, läggande och sättande. Han är riiktigt duktig och jag ska försöka få honom på film när vi gör våra ”trix” 🙂 han tycker all sorts träning är jätteroligt så det lätt att träna med honom. Svansen den går hela tiden från sida till sida. Dock borde jag bli ordentligare med passivitetsträningen, han är duktig men har svårt att vara still en längre tid och det skulle vara en människa som snackar om honom. hehe

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

