Fredag

Hej, hej fredag!

 

Idag känns de extra skönt att veta att jag ÄNTLIGEN är ledig i 2 dagar ifrån jobb. Dock är ju helgen proppfull med allt mellan himmel och jord ändå. hade varit konstigt annars 😉 Idag har varit en ganska bra dag, det ända jag går och tänker på nu är den stundande minisemstern till Göteborgs skärgård. Jag har behövt och längtat bort ifrån allt väldigt länge och såfort nyår har kommit och gått så sticker vi mot götet, weii!! Anakins uppfödare bor ute på öarna med sin familj och sina hundar och där ska vi våldgästa i massor utav dagar och bara tjocka oss, lära ut skånska och kanske ta en och annan promenad med dogsen<3

Anakin ligger i ”hårdträning” inför dem stundande dagarna hos uppfödaren. Han måste ju visa allt han kan och helst lite till och helst se lite snygg ut samtidigt också. Vi träna lite varje dag på ”trix”, de gör vi bara för att det är roligt och för att Anakin tycker det är väldigt roligt att jobba. Vi finslipar ännu på rallylydnaden och hans DÅLIGA positioner men dem blir bättre, det är hans matte som varit för snäll med positionerna ifrån början så nu sitter han inte mycket, men tillräckligt dåligt för att det ska vara störigt att få minuspoäng eller avdrag sen i lydnaden/rallylydnaden. Jobba, kämpa på ^^

King gör fortfarande ingenting, han har sovit i våran säng nu i 2 nätter i rad och vi alla 3 uppskattar de enormt. King myser, Robin puttas inte och jag får ha 2 utav mina favoritkillar bredvid mig även på natten 😀

 

Imorn väntar fika, julstök och lite shopping. Förhoppningsvis hinner jag träna dogsen så mycket jag vill ändå.

På söndag har jag förhoppningsvis INGENTING planerat under dagen så jag kan julbaka lite och packa in julklappar. På kvällen blir de hästar, hästar och SKITUNGEN<3 🙂

 

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

