Igår var en bad-day

Alltså igår hade jag en såndär riiiiktigt dålig dag. En dag som jag bara ville skulle försvinna, eller att jag skulle försvinna. Det kändes som att allt jag gjorde var fel och trotts att jag varje dag kämpar på att göra folk runtomkring mig glada, så kändes det ändå som att jag bara fanns där som en jäkla bromskloss. Jag har många dåliga dagar, fler dåliga dagar än bra. Bra dagar är när jag får vakna i lugn och ro, gå ut med hundarna, äta frukost och sen köra till jobbet och få jobba mina 8h. Komma till hästarna, 2-3 bra ritter och gärna mycket gos och mys där i mellan och sen träna hundarna. Komma hem, ställa mig i duschen och sen krypa ner under värmefilten framför tv:n med mat i handen.

Det låter kanske jävligt tråkigt för många, men jag gillar det. Sålänge där inte är någon som fuckar till min dag med onödiga kommentarer som jag ällter om och om igen hela dagen så blir min dag bra. Igår var en bad-day, en riktigt bad-day. Jag hoppas denna fredag går snabbt så jag kan få lite ledig i 2 dagar för att sen jobba hela julen.. weii.

IMORN SÅ STÅR DE HUNDTRÄNING PÅ SCHEMAT OCH PÅ SÖNDAG KOMMER MIN SKITUNGE HEM SÅ DÅ BLIR DE MASSA MYS/GOS OCH BUSRIDNING<3<3Image

Ett foto på Skitungen när han gick på bete nrä han var 2<3 Han blir 6 i JULI NÄSTA ÅR<3<3 tiden går sååååfort<3

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

