Geld MW RP 170

Tänkte det var lite roligt att gemföra vad jag och Mermaid blev slagna utav haha

Geld MW RP 170 blev riden utav en svårklass dressyrryttare när han visade på 4 års championatet, han är en hingst med enormt stor utstrålning, han har den enormt vackra färgen palomino och är dessutom apelkastad vilket gör honom unik och väldigt vacker att titta på, han är SNYGG, han rör sig som en gud och är dessutom välutbildad.
Geld

Mermaid är för det första ett sto, som är MÖRKBRUN nästan svart, riden och utbildad utav mig som bara startat LB/LA haha var 20 år gammal när det begav sig. Mermaid är snygg, lättriden och rör sig som en gud, har utstrålning men är fortfarande ett sto som inte syns i mängden som en hingst som snygga Geld. Mermarid är enormt snygg och rör sig oslagbart snyggt, men slår haha aldrig en som Geld
mermaid

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

