Jag blir så trött

Godmorgon på er 🙂

 

Idag är det lille julafton och ikväll ska hela min lilla familj till mina föräldrar för en liten julmiddag!  Detta kommer bli första julen utan Zingo och Fanta, det kommer nog kännas väldigt lustigt. Då jag och Zingo brukar mysa till kalle anka, eller som när de blir julfirande lillejul så sitter vi bara och myser. I år är det första året som det inte blir någe julmys med min älskade lille vän. För er som inte vet så har han vandrat över regnbågen ❤

Idag blir de jobb, jobb och jobb innan man får köra hem igen och julmysa! Känns tyvärr som att denna dagen bara kommer vara lång och dryg innan det blir kväll. MEN vi får se det lite possitivt och helt enkelt hålla oss sysselsatta så tiden går fort.

 

Anakin och jag tränade igår i regn och rusk, han behöver en liten ”uppvärmning” eller vad man ska kalla det. För alltid i början utav våra träningspass är han så taggad att han gör alltihop, hoppar, skuttar, sitt-ligg-stå-sittfint-kryp haha alltihop och gärna med hela kroppen svansandes också. Han tycker det är enormt jobbigt med vått gräs och gillar INTE när de blåser i öronen på honom. men när vi väl kommer in i våran lilla träningsbubbla är han oslagbar, vilken stjärna han är! Endast 8 månader gammal går han fritt följ som han inte gjort annat, läggande under gång som att det var vardagsmat, flera olika trix på rad och han vill bara mer, mer och MER! Det är en enormt inspirerande hund att arbeta med och jag vet inte hur jag kunnat haft sådan tur att få just honom!

 

Nu när bloggen växer hade jag tänkt göra för första gången en års resumé. Bara för att det ska bli roligt. ska även börja lägga in kategorier så det ska bli lättare att hitta i bloggen, för oss alla!

 

Ha en trevlig dag alla, nu ska jag jobba.

 

Bild

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

