om 1 vecka

Jag kan knappt fatta det. Om 1 vecka så är vi i göteborg för hundutställning, gos, hundträning, skärdgårdsliv. Jag kan knappt bärga mig! i kommer få en mini semester i svergie MITT I VINTERN haha Det är bara Anakin som ska med men mycket måste fortfarande fixas. Då allt skitit sig med hundvakt och bilhyrning så får jag inprovisera. Nanis hundvakter fixade jag igår så det är Robins tvillingbror och sambo som ska ha henne. King vet jag fortfarande inte för dem som skulle passa honom kan inte ha honom och det finns inget hundpensionat som tar emot(kamphund, kamphund!) honom eller ska dem ha EXTRA betalt för att ha honom där. Biluthyrningen hade slarvat bort min bokning så dem hade ingen kombi så jag får snällt be någon i min närhet om jag kan låna deras bil(jag litar INTE på att min gaaaamla bil håller 30 mil upp och hem).
Ah, jag kan inte med ord beskriva som jag längtar! Var tvungen att titta på kalendern och se hur lång tid det är kvar, om 7 dagar är vi PÅVÄG till my dog utställningen och om 6(!!!) dagar så kör vi om några timmar!! DET ÄR SÅ GALET SÅ JAG MÅSTE NÄSTAN KNIPA MIG I SKNNET FÖR ATT FATTA DET SJÄLV!!! :D:D

Det är 4,5 arbetsdagar kvar innan vi kör och jag kan knappt vänta. Vill åka nu! Märks inte att jag är exalterad över våran(äntligen) efterlängtade mini semester?! 😉

Hoppas ni alla fick en god jul med god mat och fin fina paket.

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

