Dagens

Fredag! Äntligen!! Yes!!!
Idag blir de jobb, jobb och jobb. King och Anakin följer med till jobbet idag så Robin kan städa och plocka undan lägenheten ostört och inte behöva gå ut och på promenad hela tiden. Nanis stannar hemma men hon vill ju inte gå ut ändå så hon behöver bara morgon och kväll. Väldigt praktiskt när man har sådanahär dagar så hela lägenheten behöver fix och han även ska stå med mat som behöver lagas i flera timmar.
Mina föräldrar och Robins mor kommer på middag ikväll och då får man se till att det inte finns NÅGOT att klaga på 😉 haha Jag ska försöka ringa några samtal idag också så jag kan fixa en lånebil och passning till älsklingen när vi åker till götet. Herregud nu är det inte långt kvar, kan slå vad om att jag inte kommer kunna sova natten innan vi åker. så kommer säkerligen vara sjukt trött när vi ska köra upp, om jag känner mig själv rätt.

DSC_0045

Ibland är det lite svårare att veta att han är så långt bort, men då får jag tänka på hur bra han har det och hur mycket omsorg och kärlek han får utav sin nya matte

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

