Måndag men Tisdag

Idag är det måndag för vääldigt många människor. Dem flesta har varit lediga i 2-3 veckor, någon annan har varit ledig i 1,5 dag under heeela jul och nyår haha Annars har man bara varit helgledig en helg för att jobba ALLA andra dagar. I december har jag nog varit ledig 3 dagar kom jag och sambon fram till. Hur gick de till? Tjäna pengar såklart, men blev ju även så för att andra på jobbet skulle/ville vara lediga.Men jag klagar inte, jag gillar att jobba, tjäna pengar och inte ligga på soffan. Ligga på soffan kan jag göra när jag är färdig för dagen, med alla hundar, hästar och människor osv.

 

Jag, sambon och Anakin har varit iväg på MY DOG och kom hem med en lika fin hund och mycket mer att tänka på. Han fixade hem 2 EXCELLENT med enormt fin kritik båda dagarna för 2 olika domare. En utav domarna skrev även ”lovande juniorväldigt roligt då JAG den dagen förstörde för Anakin något enormt. Men jag har helt enkel bestämt mig för att träna in fristående med Anakin. Han är så jäkla lättlärd och smart så de borde inte vara några problem. Han skötte sig enormt bra och vart glad hela tiden ^^ Vi fick bo hos Anakins uppfödare m. familj och det var väldigt roligt och trevligt. TACK SUSANNE 🙂

 

Jag läser bloggar, för att jag gillar att läsa bloggar. Väldigt enkelt förklarat, jag följer några stycken och läBildser dem nästan dagligen(bara för att jag kan, muhahaha) och igårkväll läste jag en grej i en blogg som störde mig enormt. Folk som tar åt sig kredit för vad någon annan har jobbat/gjort är äckligt fult gjort. Blir väldigt irriterad på sånt och vill igentligen slå in ansiktet på människan det handlar om. Men fan gör så?

 

Nu ska jag iväg och jobba, precis som vanligt ^^

 

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

