Söndag!

Neeej, inte söndag så snabbt! Denhär helgen har gått i soffans tecken. Hundarna, jag och sambon har bara legat i sängen eller soffan hela helgen och kollat på film, just nu kollar vi på serien Glee. Vi är inne på säsong 2 och serien är ju sååå bra 🙂 Det är fin fint väder idag och igentligen hade jag väll tänkt åka till skogen och promenera med dogsen men det finns inte ork till det riktigt. Vi är försoffade just nu haha. Vi ska nog soffa oss lite till och sen gå en runda så Anakin får ut lite energi, han får väldigt lätt myror i brallorna 🙂

Jag har även kommit på att jag har kommit efter med min årskrönika, den får jobbas lite med så ni får en ordentlig krönika med bilder och allt. En årskrönika ska ju vara rolig att läsa och göra, inget man bara slänger ihop. Så den ska fixas och läggas upp! Jag har även bestämt mig för att jag ska lära Ankakin något nytt varje vecka som jag någon dag i veckan har filmat, redigerat och kommer lägga upp här som inspiration för er alla. Vi kan ju börja med att filma och lägga upp det vi redan kan 🙂

Sambon fick ett GAME OF THRONES pussel i julklapp och det läggs för fullt här på hela soffbordet. Det är 2 pussel som man tydligen ska bygga på varandra. Först ett pussel med 1000 bitar och sen det andra pusslet som ska byggas ovanpå är på 400 bitar. Kommer säkerligen bli väldigt intressant att lägga, när vi orkar och hinner ^^

Anakin ifrån MY DOG
AnakinMYDOG1

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

