Dumma mig!

Alltså, man har ju i princip sina lurar till allt! Hörlurar alltså. I somras så köpte jag mig ett par DYRA hörlurar så jag kunde ha handfree, gymma med min musik i öronen, gå med hundarna med musik osv osv. Jag använder mina hörlurar till allt och har alltid med mig dem och alltid PÅ mig. Men så kom det en dag då jag la dem på ett jättebra ställe där jag trodde att jag skulle komma ihåg dem. För ett bra ställe var det verkligen!
Jag har letat igenom HELA bilen, vänt upp och ner på lägenheten och letat på jobbet och frågat ALLA om dem sett mina lurar. Men självklar så vet ju ingen. Så idag har jag letat igen HELA dagen, precis som med kloklipparen den har jag också letat efter hela dagen och den hittade sambon nu när vi skulle laga kvällsmat. Men långt om länge, när vi väl hittat kloklipparen så bestämde jag mig, JAG SKA HITTA MINA LURAR! Nu började jag om från början vände upp och ner på allt och alla grejer, in/ut/under/på/mellan.
När jag precis ska ge upp för idag så får jag en sånn tanke att ”ah, men ALLA jackfickor då?” Ja, alla jackfickorna har jag letat i. Men vi kollar igen! OCH TROR NI INTE ATT JAG HITTADE MIN FÖRBANNADE LURAR I DET STÖRSTA JACKFACKET SOM FINNS I JACKAN?! Så jag har alltså när jag letat efter lurarna, haft dem på mig HELA tiden. haha

LITE jobbigt men en helt vanlig dag i mitt liv.

Legado”Lelle” 3 år gammal och nyinriden. Han såldes som 5 åring och tävlar idag 110 hoppning med en duktig tjej som bor här i Skåne. Väldigt roligt! Lelle visades som 1,5 åring och domarna ville ha kvar honom som hingstämne. När han var 2 kastrerades han och reds in, visades med dubbeldiplom som 3 åring utav mig och Vidareutbildades och tävlade utav mig, han gick 4 års championat där han fick dubbeldiplom och en biljett till finalen i Falkenberg men vi valde att aldrig åka. Han utbildades och red/tävlades utav mig fram till han såldes samma vår som han fyllde 5
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

