Ont

Följer ju min ädle springares nya ägare blogg slaviskt!
han var ju aldrig min, inte änns lite, inte alls, inte ur huvudtaget. Men han var MIN ÄDLE SPRINGARE, han var min kämpe, min bebis, mitt pucko, mitt lyckorus, min fortsättning, min morgon, min dag, min natt, min dröm. Han var min på alla dem sett som inte kan existera på papper genom en underskrift. Han var min i hjärtat, själen och kroppen. Han skulle bli min framtid, han skulle bli den jag kunde rymma till, han skulle bli den som jag alltid kunde räkna med och alltid skulle vara med tills ..
Man ska inte börja tänka, drömma, känna, kolla bilder, titta på filmer eller läsa hans blogg 100 gånger om dagen för att läsa samma inlägg flera, flera gånger. Han är inte min, kommer aldrig bli min. Han har de sååå bra där han är nu, han är älskad, tas om hand, pysslas, pussas, tränas precis som jag hade gjort. Han ska ut på sin första tävling med sin nya ryttare, han ska ut i världen med henne, inte med mig. Han ska ut med RÄTT ryttare, han ska ut på RÄTT tävlingar och han rids RÄTT.
Jag hade också kunnat ge honom ALLT dedär, men då jag är över 18 och han är en ponny så är han på rätt plats. Han är rätt och dem nya ägarna är så gulliga som står ut med mina kommentarer och allt pluttande och gullande.

Men man kan ju inte hjälpa att man saknar honom, han var min i en oändlig dröm. Där förblir han min i all evighet och det kan INGEN ta ifrån mig. Han är och förblir min i mina drömmar. En dag ses vi igen<3

DSC_0045

gigolo2

Gigolobus

gigolo2

12671_485412241491541_1810798924_n

Gigolo

IMAG6113

IMAG6091

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i hästar, Jobb, My love. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ont

  1. misettergrenMi skriver:

    Halloj! Vilka fina bilder på Gigolo 😉

    Vad fina dina voffar är. Särskilt selfien på Nanis när han chillar i soffan.

    Kram från Stockholm och

    Mi, Gigolo och Filippa

Kommentera

