King

Dag 3 på Kings stress

Jag ville skriva om hans stress redan på morgonen men det glömdes bort helt istället så jag skriver det nu!

Han var faktiskt duktig igår när vi skulle gå ut och de tog ca 10 min från början tills vi kom ut genom ytterdörren. Väldigt duktigt, även om han kanske inte hoppar, studsar, springer, drygar sig så piper han mer intensivt fast kortare perioder redan idag! Vilket är enormt skönt för de är ju pipandet man hör och det är pipandet som gör en själv stressad och irriterad. I övrigt så var han duktig idag!

Sitter även och kollar igenom lite bilder jag har på datorn och trillade över denhär bilden som min kusin tog på mig och Poppy i somras. Saknar ridandet något enormt men har tappat väldigt mycket sug och inspiration. Jag älskar hästar och jag älskar att rida men just nu känns de som att jag måste andas lite ändå. Känner mig överkörd emellanåt och jag vill INTE gå och tappa suget som jag gjorde för något år sen. Tar så lång tid att komma tillbaka.
Poppy

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Detta inlägg publicerades i hästar, Hundträning, King. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar