Meow meow

Jag älskar musik, lyssnar som oftast på musik och kan helt enkelt inte leva utan det. Musiken gör mig stark, hjälper mig när jag är ledsen, får mig glad, gör mig galen! Musik är igentligen livet! 🙂

Jag är väldigt sen med dehär men håller på att lyssna igenom SKILLET’s senaste album ”Rise” ifrån 2013. Mycket är riktigt bra men dem har haft bättre låtar. Älskar Skillet och dem gör sådan musik som man både kan gråta, skratta, dansa och galna sig till. Gillar Skillet också för det är så många som kan lyssna på dem, det är inte bara ”rock” det är musik med text där man HÖR vad dem sjunger 🙂

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Video | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

