Fredag

freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedag!

Idag är det jobb som gäller och när klockan ringde klockan 5 trodde jag någon skämta med mig. I samma sekund tänkte jag hur tusan chefen tänkte när han gav oss på BB sidan ledig dagarna INNAN vi skulle jobba helg. Jag är SKITTRÖTT! hela morgonpromenaden var vi alla 4 som zombies och gjorde typ inget förutom att halvgå och igentligen inte fatta vad vi gjorde. Har precis nu druckigt upp mitt thé och kollar mot sovrummet som kallar på mig, sängen vill ha mig! Men det är väll bara att inse, nu ska man jobba 9 dagar i sträck, vara ledig 1 dag för att sen jobba 5 dagar till, för att vara ledig 2 dagar.. jaaaag föredrar att vara ledig hela tiden eller jobba hela tiden, för det blir ju en sånn jobbig ”rytmn” att vara ledig lite då och då eller att jobba lite då och då. haha

Idag är det efterlängtad löning(DAMN YOU JANUARI) och det kommer antagligen vara kaos ikväll när jag ska handla, för då kommer alla andra handla :/ bäst hade ju varit om man hade varit ledig idag istället ^^
Nytt täcke till mig ska inhandlas för vi tror att sambon är lite överkänslig mot mitt duntäcke, jysk har dessutom extrapris på sitt sortiment nu så det blir nog en del ”shopping” där idag 🙂

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Familj, Jobb, Louise, My love. Bokmärk permalänken.

Kommentera

