Godmorgon Lördag!

Gooodmorgon! Eller jag borde nog bara säga hej för jag har inte sovit någonting alls inatt. Varken jag eller sambon kunde somna igår, nu har han dock sovit i några timmar men jag har inte sovit ett skit! Nu ska man på jobb, hämta hundmat, fortsätta jobba för att sen förhoppningsvis kunna hålla lite lördagsmys. Nog för att jag har haft sömnlösa nätter men denhär natten slår allt. Måste bero på det nya täcket och den nya kudden som gör det. Har nämligen lite ont i musklerna vid nackpartiet men hoppas väll lite att det går över till jag ska rota runt på jobbet. Trött är jag iallafall men jag önskar er alla en härlig lördag ändå! 🙂
image

Middagen igår var goooood 🙂 entrecote. Mmmmmmm…

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

