Godmorgon Måndag

Godmorgon allihopa!
Vilken helg vi haft, eller jag kanske jag ska säga 🙂

Jag har precis avslutat min första jobbhelg på mitt nya jobb, vi har scheman som vi följer och där jobbar vi helg allihopa var 3:dje helg. Det har väll gått bra, det har känts väldigt bra men allting har ju inte gått som smort. Dock har de inte hänt något som jag inte kunnat reda ut själv. Ska bli väldigt intressant att komma och se vad som hänt under natten, för när jag gick igår så var de full igång med massa nya liv i hela stallet, väldigt mysigt!

Igårkväll efter jobbet så stack jag och en kollega till gymmet för vårat första gympass på lääänge. Idag känner jag tyvärr ingen träningsvärk trotts att jag tog i rejält. Musklerna skakade och jag kunde knappt gå ut till bilen när jag skulle köra hem. Jag var helt död på kvällen och det kändes riktigt bra under hela gympasset. Igår var de ju nya lokaler, nytt folk och nya redskap som skulle checkas in och hållas koll på så igår gjorde jag ett ordentligt benpass med dem sakerna och dem vikterna och övningarna som jag kan. Det kändes som sagt bra igår, men när jag vaknade imorse och inte kände någon träningsvärk så blev jag besviken. Ikväll hinner jag nog inte gymma för ikväll ska jag gå på en handledarkurs på körskolan så min sambo kan börja köra med mig :D:D<3 Ska bli UNDERBART att inte behöva köra överallt hela tiden haha

En bild på Rex och hans bror Ickoo som jag hade hemma och tränade innan han skulle bli en älskad och lycklig familjehund<3
rex

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Hundträning, Jobb, Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

