Måndag

Har glömt vilken dag det är på Kings stress? haha tusan!

Men han har verkligen en svacka, eller något är det! Han piper heeeeeeeeeeeela tiden alltså. Han får precis lika mycket motion och träning som han fått innan. Han har varit med på jobbet hela helgen fast sambon varit hemma i helgen. Men jag vill ju ha King trött. Men det är precis som att han kopplat bort hjärnan och bara lever på att se,stressa och pipa. Han tänker inte, han bara gör just nu. han är sjukt tråkig! Han tillochmed stress skakar nu dem senaste morgnarna, han är en MORGONTRÖTT HUND men nu är han helt..ööööh! Ska skicka iväg ett mejl till en kille som träffat King och är enormt duktig på hundar. Så får vi se om han kan hjälpa mig. För det är enormt jobbigt för oss alla att han piper, morgon till kväll, dag som natt, vila eller inte vila. Det är verkligen oavbrutet pipande dygnet runt. Inatt har han sovit bra dock, men jag och sambon har flyttat ut i vardagsrummet och sover där. Så nu sover alla 3 hundarna och vi ute i vardagsrummet. Sambon är överkänslig för något i sovrummet så vi sover inte där nu. Inte så kul att vakna med huvudvärk och inte kunna andas ordentligt..

DSC_0019

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

