Överkänslig, bara för att det är Måndag?

Jag vet inte om det är för att det är Måndag eller om det är för att jag helt enkelt insätt detta nu.

Men jag känner mig så himla sviken och överkörd. Personer som jag sett upp till och verkligen sett som förebilder har svikit mig gång på gång och jag har inte märkt det. Jag har nog inte riktigt brytt mig eller igentligen lagt märke till det för jag tror gott om människor, att dem kan ändra sig och göra rätt. Men nu är det verkligen svart på vitt att ingenting som kommer förändras. Ingenting kommer att förändras någonsin och jag kommer aldrig få tillbaka det jag har lagt ner. Verkligen sjukt tråkigt att känna såhär men det är så jag känner.
Borde inte människor ha lite vett innanför skallen och liksom tänka att vi alla är människor med känslor? Ibland undrar jag, man vet ju vilka man har och inte har idag. Eller ja, jag tror de iallafall och hoppas.

Mitt liv just nu och just idag är bra, kan bli bättre. Men just idag känns de bra, jag har börjat träna, har jobb, en underbar sambo och 3 hundar jag kämpar på med och som jag älskar gränslöst.
DSC_0704

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

