Snö!

Nu har även vi här längst nere i hörnan fått lite snö. Vi snackar ca 10 cm just nu i skrivande stund. Nanis är väll inte jätteglad men försöker göra de bästa utav det. Hon hänger med på våra promenader och sover sen heeeeeela natten lång haha Killarna tycker det är väldigt roligt! Jag passa även på att träna lite med Anakin i snön för att han ska lära sig att det alltid ska gå att ligga/sitta och allt dedär trotts att det är kallt och blött. Han är riktigt duktig! Läggande under gång, ligg, sitt, platsläggande sitter som en smäck och jag bara ÖNSKAR att jag hade haft en kamera med stativ(eller en kamera ur huvudtaget) så jag hade kunnat filma och visa er. Fritt följ blir bättre och bättre, han är såå duktig! Vi måste dock träna på att bakdelkontroll. Han röv och balben är överallt där dem inte ska vara haha

Så har du något bra tips till mig om hur du tränar på bakldelskontroll SÅ SKRIV!

Nu ska jag bara jobba i 3 dagar till sen är jag ledig en heeeeel dag 😀 weii!

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

