Bla, bla, bla

Rubrik, det är alltid denhär nedrans rubrikerna som ställer till det för mig. Jag skulle kunna skriva ett inlägg och sen se vad som skulle vara en passande rubrik men nej..så glömmer jag att skriva någon rubrik!
Elaka rubrik! 

Jag har dragit på mig en riktigt seg förkylning. Den vill inte blomma ut ordentligt, den ligger bara och smyger och gör mig halvdålig. I fredags var det riktigt kasst. I helgen kände jag mig piggare men idag är det kass igen. Men man får se det positiva, jag har ju ”bara” 5 arbetsdagar för att sen vara ledig 2 dagar.. Hahaha

Nu i veckan har de även blivit spikat att jag och min moder ska hålla agilitykurs med början i april. Jag är utbildad instruktör och mor agerar handledare. Ska bli väldigt roligt, mitt upplägg ser inte ut som någon annans och det ska bli roligt att se om mina kursare kommer gilla det 🙂 

image

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Agility, Anakin, Familj, Hundträning, King, Louise, Nanis. Bokmärk permalänken.

Kommentera

