Onsdag

Denhär dagen är gjord för att misslyckas, vara irriterad och stressad. Men jag ska försöka stå på mig så jag inte går misste om det fina i denna dagen. Igår lyckades jag hålla det jag sa till mig själv i måndags att inte stressa. Hejja mig!
Gymmet som jag hade taggat för hela dagen hoppade jag över, främst för att jag behövde laga mat till resten utav veckan och delvis för att jag bara kände att jag behöver all energi jag kan ha till idag. Denna dagen kommer bli enormt kämpig och frustrerande men jag ska klara det. Jobbet ska göra, Sence ska ridas så vi kan vara med på hoppträningen imorn. Vi har satt upp lite mål med min och Sence träning som jag ska dela med mig utav, ska bli riktigt roligt! 🙂

Igår var de första gången för småhästarna på ridbanan, Triton tyckte att det var riktigt ROLIGT men samtidigt väldigt läskigt. Minna tyckte också det var vääääldigt roligt och hoppade och skuttade en del när jag longerade henne innan uppsittning. Men båda var väldigt duktiga när jag väl satt på ryggen, skönt! 🙂

minna

Minna och jag efter en lyckad ridtur, för första gången ute på ridbanan 🙂

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i hästar, Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

