Onsdag

Vilken dag!

Idag har det varit full fart på jobbet, men ändå med massa mys, snack och trevligheter. Vädret har varit riktigt bra med sol och nästan ingen blåst. Hundarna är enormt nöjda, busar och rullar sig i gräset. Imorse när jag vaknade så var jag verkligen inställd på att få/ha en sjuh*lvetes jobbig dag. Men den blev mycket bättre än vad jag trodde! När jag kom till stallet så tränade jag hundarna lite, tog inte hästis och borstade och fixade med honom i 1h innan jag satt upp. Han var lite tråkig i munnen idag men de fixade jag till ganska snabbt. Imorn nalkas de hoppning och då ska vi även prova lite hoppsadlar på honom. Känner inte riktigt för att hoppa i en svindyr dressyrsadel 😉 haha

 

Nu ligger hundarna i sina bäddar och snarker ikapp, dem är riktigt nöjda med dagen. Dem har fått frisk luft sen kl 12 idag! Det blir man väldans trött utav ^^ haha
Kings dagsform 🙂 inte fy skam<3
Bild

 

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Anakin, Hundträning, King. Bokmärk permalänken.

Kommentera

