Torsdag

Vilken fantastiskt fin morgon!

Knappt någon vind, inte ett moln på himlen så långt ögat kan nå och lite sådär vårkallt. Hundarna, speciellt Anakin är enormt morgontrött och ligger just nu med huvudet halvt om halvt på Kings bädd och har liksom skrynklat hela ansiktet haha, snarker gör han också.
Ikväll är det hoppträning med lille hästen och jag hoppas sååå innerligt att en utav hoppsadlarna som vi har hemma kommer passa. Jag blev förberred igår på hur övningen skulle se ut men fotar den och ska väll försöka rita upp den. Ikväll väntas också mer gym och hundträning! Ska bara försöka att INTE glömma kameran. Jag är väldigt glömsk och glömmer mer än gärna en och två saker haha


King tränar DW och igår var de så fint väder och jag för en gångs skull kom ihåg att ta upp telefjonken för filmning. Här är en liten snutt på min älskling<3

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Anakin, Hundträning, King. Bokmärk permalänken.

Kommentera

