Måndag igen

Då var de måndag igen.

Vad händer denhär veckan? Denna vecka är det hoppträning igen med lille hästen, hundträning och framförallt HUNDUTSTÄLLNING för Anakin på söndag. Denna vecka ska även nytt schema offentlig göras på jobbet. Jag hoppas det inte är allt för mycket ändringar då jag har bokat upp nästan VARJE helg med hund/häst grejer resten utav året.

Hundarnas schema denna vecka blir ungefär såhär
Måndag: Anakin, rally och ståträning. King, DW
Tisdag: Anakin, ståträning. King DW, start-stopp
Onsdag: Vila
Torsdag: Anakin rally och ståträning. King vila
Fredag: Anakin ståträning. King start-stopp
Lördag: Anakin ståträning. King kondition
Söndag: Anakin utställning, King vila

För övrigt så får hundarna numera ingen morgonPROMENAD på 1h dem får PW 1h på morgonen, ALLA 3!! Det är samma sak sista rundan innan läggdags, PW 1h. Där emellan så sover Nanis oavbrutet, Anakin och King får smårunder+att dem är med på jobbet+att dem springer lösa när jag håller på med hästarna.

Gymmet denhär veckan
Måndag: Ben
Tisdag: Bicep/tricep+ intervallträning
Onsdag: Rygg+intervallträning
Torsdag: Rumpa
Fredag: Vila
Lördag: Mage+intervallträning
Söndag: Axlar+intervallträning

Jag har även gått ifrån att äta godis varje dag till att BARA äta godis på helgen, jag försökte verkligen stenhårt i början att bara ha det en gång varannan vecka. Men jag klarar det helt enkelt inte, att hålla sig till söt/godsakerna på helgerna är iallafall ett steg i rätt riktning.
IMG0010

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Anakin, hästar, Hundträning, Jobb, King, Louise, Nanis. Bokmärk permalänken.

Kommentera

