Måndag mål

Vad har ni för mål 2014?

Här är mina mål 2014, för mig själv:
-Blir mer fitt, jag ska inte bli smalare jag ska bara bli fastare. Vältränad är jag redan men jag vill få en mer slimmad och fast figur.
-Jag ska sluta stressa!-att stressa har inte hjälpt mig alls, jag trodde ju det..men icke
-Ta tag i livet, -år 2014 ska vara mitt år. På alla stadier!

Inte så många för min del, men dem är stora och det finns många fördelar med dessa mål om jag klarar dem.

Hundarnas mål år 2014
King- Han SKA starta i en WP tävling. De får helt enkelt gå som det går.
Han ska starta i rallylydnad på hemmaplan och träningtävlingar.
Sluta stressa!
Anakin- Debutera i rallylydnad
Debutera i viltspår(få godkänt anlagsprov först)
Debutera i lydnad
Ta RLD N
Gå freestylekurs 🙂
Påbörja sin Wp/DW träning
ED/HD röntgas
BPH
IMAG6189

Jepp, en del. Men året har ju bara börjat, de går säkert bra. Man ska alltid tänka såhär med mål också, DET ÄR MÅL!! Inget man MÅSTE uppnå, man måste ha mål för att komma någonstans.

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Agility, Anakin, Hundträning, King, Louise, Lydnad, Rallylydnad, Trix. Bokmärk permalänken.

Kommentera

