Onsdag

Jag har så himla dålig tid till att fota och filma nytt material, men jag ska verkligen försöka, försöka, fööörsöka rida ihop med någon eller be någon som inte rider filma eller fota oss. Även när jag tränar hundarna, att filma eller fota. Det är kul att visa och det är även kul att ha för att kunna gå tillbaka och se vart man började.

Här är en film på Skitungen när han var 4, nu är han 6 år. När jag tänker tillbaka på alla hästar jag ridit in, utbildat, tävlat, vunnit med, trillat av.. herregud listan kan göras så oändligt lång. Vissa fastnar mer än andra, dem som fastnar är väll dem som syns mest här i bloggen antar jag. Ingen har ju fastnat så hårt som MIN ÄDLE SPRINGARE, men Skitungen var ju verkligen min bebis samma sekund han ut kom. En perfekt liten skitunge som hade så mycket hyss för sig och hade demdär busiga ögonen så man aldrig riktigt visste hur de skulle sluta. men han växte upp, han blev för bra för mig och han hittade sin ryttare som han bor hos fortfarande. Så himla stolt över honom och varje gång jag ser honom och hans familj så blir jag så varm i hjärtat och helt lycklig. Han ser så fin ut och det bara strålar från honom. Världens finaste lilla skitunge :)<3

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Film, hästar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

