Torsdag

AMAAAAGAD!

Ikväll är det hoppträning med lillhästis. Red igenom honom igår och kände på alla knappar som existerar. Det kändes sådär, blir väll så när det är olika ryttare på samma häst. Hoppas jag har bättre känsla ikväll när vi ska hoppa hinder haha
Nu har kusinens nya häst varit här i 2 månader och han blir finare och finare. Han kom till oss som grundriden i alla gångarterna men inget mer. Lite stel och svag, omusklad och typisk sådär..lösdriftshäst med lång päls och galen man 🙂 Han är väldigt snäll och enormt lättlärd och vill vara väl till lags hela tiden. Jag har länge velat börja med hoppningen igen och nu såg jag min chans. Så vi har väll smått planerat att starta i en 90 klass till sommaren. Förra veckan på träningen så vart duktiga Lina där och hjälpte oss och hon trodde att det inte skulle bli några problem. Roligt 🙂
DSC01056
Jag och Issa 2009.
Hennes första hopptävling och våran debut tillsammans :)<3

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i hästar, Jobb, Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

