Dålig vecka

Denhär veckan har varit enormt dålig på enormt många sett. Det har blåst, regnat, geggat och bläat. På jobbet har de varit RIKTIGT drygt och alla har bara…. just så. Det har inte blivit någon hundträning nästan dem senaste dagarna för jag har blivit så sjuuuuuk förskyld. Så sjukt jobbigt.

Denhär veckan har verkligen varit en jobbig, hemsk vecka och jag orkar knappt skriva NÅGONTING här. Men känner väll kanske att jag borde säga ”hej, jag lever..”

Men ska försöka vila mellan tvätt springandet hela dagen imorn inför söndagens utställning. Suck, vill inte alls och känner inte för någonting just nu.

skit vecka!

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Familj, Jobb, Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

