Tisdag

Så ja, då var denna tisdag över. Min förkylning håller ett start grepp om mig än, har mått riktigt dåligt idag också. Hoppas att jag kan vakna upp imorn lite piggare och mer utvilad 🙂
Jag filmade lite med Anakin härom kvällen, det blev hela 25 min! Men när jag skulle klippa och klistra i filmen så såg jag att det blivit jättemörkt 😦 så får försöka tända upp mer eller försöka filma när de fortfarande är ljust ute. Inte alltid lätt men man lär sig något nytt varje dag 🙂
DSC_0004
Maträtt som gick rakt ner i magen förra helgen, väldigt mums!

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Louise, My love. Bokmärk permalänken.

Kommentera

