Onsdag

Godmorgon allihopa!

Idag är vädret lite bättre, blåser inte lika mycket och regnar inte 🙂 väldigt skönt. Ska vara hos pållarna nu på förmiddagen, bilen ska hinnas tvättas ordentligt också, tvätt-tid ska bokas och sen är nog klockan 15 och då är de dags för mig att bege mig till jobbet. Vi ska mötas upp där i eftermiddag för att samköra till ett möte med svenska bönder. Chefen är ordförande där och han bjöd in oss, vi fick självklart välja själv om vi ville komma eller inte. Ska bli väldigt roligt och trevligt då nästan alla mina kollegor ifrån jobbet också kommer vara där, det bjuds på mat och säkerligen intressanta samtalsämnen 🙂
DSC02149

Kollade igenom mina bilder och hittade denhär ifrån 2011, King skulle inom någon månad fylla 1 år. Han var så himla stolt när han ”apporterade” en skjuten kråka till matte ❤

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Hundträning, King. Bokmärk permalänken.

Kommentera

