Onsdag

Dag då jag såg Foo Fighters

ojoj vilket minne! Kommer nog aldrig glömma när jag och några vänner åkte över till danmark för att titta på Foo Fighters. En utav mina vänner fyllde 15 samma dag och vi fick ståplats längstfram i den ”billigare” biljettskaran. att vara på konsert är något alldeles speciellt, man fylls med glädje och när artisten i fråga kommer upp på scen så kan man inte hålla sig längre. Man gapar, skriker och bara är sjukt lycklig!

Roligt var också att vi hade en väldans tur med tåget hem(tog öresundståget), vi gick på en station tidigare och fick presciiiiis plats på tåget. En station senare så kunde tåget bara stanna för att släppa på, dem hade vakter utanför tåget för att INGEN skulle kunna hoppa på. Tåget var överfullt, folk satt på varandra, stod upp, vissa satt på varandras ryggar, alla och då menar jag ALLA stod och trängdes. Det var riktigt hemskt, men det var helt klart värt efter en sånn underbar konsert 🙂
DSC02266

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

