Utvärdering Celsius

Herregud, det är nog andra eller tredje gången i mitt liv som jag tar ”prestationshöjande” eller koffeinberikad dryck. Jag mår likadant varje gång, SKITDÅLIG! Hjärtat slår hårt, jag blir yr och allt bara är jobbigt. Jag skakar nästan. Förra året så vart jag på hundtävling och var sjukt trött, alla sa att jag skulle dricka en energidryck för att orka.. okej, sa jag och gjorde som jag blev ombedd att göra. Ca 20 min senare hade jag hjärtklappning och hamnade typ i någon slags inte koma, jag halvsov i en solstol och mådde piss. Just nu mår jag inte piss, men känner kanske inte mig sådär fitforfight..
Men men.. man måste prova ^^ har en celciius till som jag får dricka upp i eftermiddag när jag kommer hem. Kan knappast dricka den nu, då får jag kanske hjärtstopp haha

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

