Fredag

Bloggtooorka!
Näe, alltså. Imorse när jag vaknade så ville jag verkligen inte gå till jobbet. Guuuud vad jobbigt! Inte alls taggad, ville inte gå upp, inte ut, inte röra på mig. Ville bara ligga kvar och i sängen och inte göra någonting. Inte hjälpte det heller när jag vart vrålhungrig, stelfrusen och denhära envisa förkylningen INTE VILL GE MED SIG! Just nu i skrivande stund känns den bättre, faktiskt så pass bra att jag känner suget efter gymmet(weiii), men får vänta några dagar till. Vill inte anstränga kroppen eller hjärtat i ionödan.

I helgen är det jobb, jobb och jobb. Hela nästa vecka är det jobb, jobb och jobb. Till helgen därefter blir det lund hela helgen med Anakin! WP gänget i lund har tävling och där är man ju medlem så man får snällt hjälpa till! Något jag gör mer än gärna, för de är ju så jäkla kul att se alla duktiga ekipage! 🙂
Så jag har väll en morot i slutet utav nästa vecka som lockar och som jag hoppas kan göra att veckan gå kan gå snaaaaaaaaaaaaaaaaaabbare!

Härlig fredag allihop!

Bilder på när ”hajen” a.k.a Ankakin var 5 veckor gammal ❤
IMAG5725

IMG_0118

IMG_0131

IMG_0134

IMG_0156

IMG_0177

IMG_0182

IMG_0185

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Anakin. Bokmärk permalänken.

Kommentera

