Måndag

Godmorgon!

Nu har jag 4 arbetsdagar kvar innan jag och Anakin åker till Lund. Herregud vad jag längtar! Det blir en liten mini-semester och en chans för mig och Anakin att få viktig egentid. King har inte mått så himla bra dem senaste veckorna och det har märkts något enormt då han rasat i vikt och hans är typ ”ledsen” hela tiden. Jag har gett honom mycket egentid, gos och försökt ge hans så mycket mat hans mage tål. Han såg piggare och fräschare ut nu på morgonpromenaden än vad gjorde igår. Så jag hoppas han är påväg tillbaka till mig nu<3

Annars ser dagen ut typ som alla andra dagar.
Jobb, mat, sova haha 🙂
Sleeping beauty<3
DSC_0006

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Anakin, Jobb, King. Bokmärk permalänken.

Kommentera

