Tisdag

Det är ju för tusan tisdag?! Hur hände detta, klockan var ju nyss 16 och jag slutade jobba. ÅÅÅh, tiden går för fort jag hinner inte med 😦
Ikväll så har jag och en vän suttit och pratat i 5 timmar, ibland behöver man prata om allt, om inget, om det, om den, om livet och om absolut det viktigaste i livet. Jag har ikväll blivit klokare och mer informerad än vad jag har blivit på länge. Det känns väldigt jobbigt och hemskt, men informationen gör mig sluten och mer skärpt.

Ni som följer mig på insta vet att jag ÄNTLIGEN kommer i samma jeans som jag hade när jag vart 19! Ojoj, vart tog den tiden vägen liksom? Så mycket som hänt, så mycket skit man gjort och så mycket man drömde om.

Så skönt att veta att jag har folk som bryr sig om just mig runtomkring mig. Helt ofattbart! Jag som LÄNGE trott att just jag inte förtjänar bättre. Att det är mig det är fel på, att jag borde ändra mig, att jag borde försöka mer, anstränga mig mer. Att jag förtjänar att ha känslan att det är fel på mig, att jag är misslyckad och allt jag rör vid förstörs.

Jag längtar så mycket till fredag att jag har haft ont i magen HELA dagen. Låt tisdag, onsdag och torsdag gå fort. Herregud vad jag längtar till fredag. SKA BLI SÅ JÄVLA SKÖNT!
Lillebror och en avslappnad, äkta Louise
IMAG0047

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Familj, Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

