Torsdag

ÅÅÅÅh idag vaknade jag i tid. Hunnit gå en ordentlig runda med dogsen, lagat lite mat, intagit min frukost och nu ska jag köra till sista jobbdagen. Sen bär det av till Lund! YÄY!
Hundarnas träning lider lite nu när jag inte har lika mycket tid denhär veckan, med jobb och alla förberedelser inför helgen så finns det helt enkelt inte utrymme. Igår kom jag hem vid 17 och satte mig inte i soffan förren vid 21 då Grey’s började. HELT SLUT när jag satte mig. Men det är bara idag och en liten stund på fredag också, sen äre iväg till lund för mini semester! 😀

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

