Hemsk fredag

Hej allihopa.
Min fredag har inte varit speciellt underbar. Dagen började vid 6, mitt uppvaknande var precis som vanligt. Allmänt trött, seg och vill bara snooooza. Men tvätt-tid vid 7 fick upp mig och ut med hundarna på en promenad. Iväg med tvätten och sen var de bara att sätta igång att bära ut och ner lådor. Lådor som innehåller mitt liv, hundarnas liv och minnen som man fått genom åren. Med tung hjärta så gick jag ner med första lådan, sen andra och trejde. Alla lådor och alla mina saker och hundarnas grejer skulle packas ut, för att flyttas till en ny bostad och som så småningom ska packas upp. Jag och Robin har separerat och idag gick som sagt flyttlasset. Jag har sålt ALLA mina möbler förutom sängen, så det var bara lådor och min säng som flyttades så det blev ”bara” ett släp. Precis lagom med grejer men ändå för mycket. När man flyttar så vill man ju bara ha EN låda och sen sin kudde och flytta. Men så är inte verkligheten, men nu är allt flyttat och färdigt. Väldigt skönt, har varit en enormt jobbig tid för mig och hundarna dem senaste veckorna. Kämpat, stressat, krossad, ledsen om vartannat.

Väldigt skönt att min fredag slutade lite bättre, jag och Anakin styrde mot Lund nu hela helgen. Vi checkade in på hotellet, fixade lite på tävlingsplatsen. Köpte med mat hem till rummet, tog ett VARMT(fruset HELA dagen)bad, kollat på tv och slappat lite. Anakin har slocknat sen länge näääääära, näääära mig. Både han och jag har varit förtvivlade idag och båda enormt ledsna. Men denna helgen så ska vi ladda om och bara ha roligt, finns inget bättre liv än med sin hund<3
IMAG6083

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Anakin, Hundträning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

