Lördag!

Vilken natt! Anakin hade ont i magen och jag har såååååååååå svårt med att sova på nya ställen. Så de resulterade i att jag bara sov ca 1h och Anakin inte speciellt mycket mer. Imorse när klockan ringde så var man INTE tuff. Anakin gick inte upp självmant heller, var tvungen att koppla på kopplet och mer eller mindre dra ner han ifrån sängen. Men väl ute ifrån hotellrummet så piggnade han till fort. Han har skött sig exemplariskt på tävlingen också. Lund hade några hundar som tävlade och jag tycker att det gick bra för dem alla 🙂 
Pga utav uteblivna hundar och att vi var välorganiserade så gick allting så snabbt på tävlingen att jag och Anakin faktiskt passar på att passivitetsträna nere i hotell lobbyn. Här sitter jag med The och Anakin ligger nedanför och rör sig knappt ur fläcken. Här ska vi sitta ett tag till, sen blir de promenad. Sen får Anakin in på hotellrummet medan jag äter middag med folket ifrån wp-världen.

image

image

image

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

