Tisdag

Men oj, Måndagen bara..försvann?
Det ursäktar jag för haha. men hade fullt upp med jobb och ärenden hela kvällen så vart inte hemma förren vid 21 igår kväll.
Men vart ska jag börja efter helgens bravader? ojojojooooj. Väldigt roligt och väldigt lärorikt minst sagt. I fredags så skulle allting byggas färdigt, allt skulle tryckas klart, läggas iordning och allt till kaffeterian skulle fixas färdigt. Jag och Anakin kom dit ganska sent, så vi vart där bara i ca 2h sen körde vi tillbaka till hotellet igen. Båda var sååå trötta efter fredagens jobbigheter. Men väl på hotellet kunde ingen utav oss somna?! Vi låg båda och vände och vred oss i sängarna fram tills klockan var 04.00 sisa gången jag kollade på klockan var 04.18?!?! Jag som ställt klockan på väckning vid 05.00 var inte så himla glad när den väl tjöt. Lärdag bjöd på ris och ros, trevliga människor, duktiga hundar och och en snabbt avklarad tävling gjorde att min sömnlösa natt inte gjorde så mycket. Hela tävlingen var färdig vid kl 15.00 och då körde vi tillbaka till hotellet. Tog ett bad, träna lite passivitet i lobbyn, sov, kollade film 🙂 sådär som en ”mini semester” ska vara. Vääldigt härligt!
Söndagen gick minst lika smidigt och fint som lördagen, Lund drog hem en del pallplatser och dem flesta utav dem tävlande var nöjda med hur våran bana var under söndagen, det hade varit lite strul med banan under lördagen.

Så vad händer nu då? Just nu sitter jag i mitt tillfälliga hem, ska kolla på en lägenhet imorn och den är redo för inflytt när som då den står toooooom. Det har låtit bra över telefon så jag hoppas att det ser lika bra ut som det låter. JAG LOVAR att ni ska få se, är väldigt peppad på dehär och försöker se ljuset i tunneln lång där borta.

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

