Torsdag

Hej allihopa!

Vilken aktivitet det blev på bloggen senaste dygnet då. Roligt med lite statistik men anledningen är kanske inte världens roligaste..

Min dag har flutit på bra och smidigt, jobbet kändes lätt. Imorse vaknade jag i tid och kunde ta det sådär lugnt man bara vill göra på morgonen och ändå ha en massa tid kvar när man väl är färdig med allt. Anakin och Nanis är några RIKTIGA latmaskar på morgonen och SKA INTE gå upp och ut 😦 tvinga dem är inte heller kul, men ut innan jobbet måste dem haha
Åååh, sitter och kämpar med att klippa/klistra ihop en film på när jag och Anakin tränar men programmet vill BARA lagga hela tiden och jag ORKAR INTE hålla på med skiten när det BARA laggar. Filmerna är mellan 10-32 min långa och det orkar INGEN kolla på haha. Man sitter liksom och kämpar som en humla försöker sno nektar ur en blomma, man sliter sitt hår som en gris skriker och man blir helt galen som en pantad, blond, PMS-brud med silikontuttar(haha nej, har faktiskt inte fördomar mot blonda, opererade, PMS brudar). Så jag ger upp och hoppas att min hjärna någongång kommer få tillbaka det tålamod innan allt dehär hände. Min envishet, mitt tålamod, min lilla ljusglimt i ögat har liksom försvunnit?! Sprungit bort, blåst ut genom fönstret eller bara gömt sig. Hittar inte den och har verkligen inte ork till att hitta den eller tvinga fram den. BLÄÄ

Imorn är det fredag och sen har jag ledig helg, ska bli RIKTIGT skönt för jag behöver det. Jag vill bara vara hemma, ute med hundarna. Träna när jag orkar och kolla på film och kanske åka någonstans och snacka skit, om jag orkar. Kroppen känns precis som vanligt, glad, pigg och hel. Värre med mitt huvud, den mentala biten är paj, på alla stadier. Jag pendlar hela tiden, hela dygnet mellan ångest, stress, ledsen, glad, sur, irriterad, galen osv. Allt en människa kan känna känner jag extremt hela tiden av just EN sak och det är väldigt jobbigt. Jag försöker tänka framåt, men i sekunden senare så tänker jag på en helt annan sak och bli en helt annan. Ah, det är så svårt att förklara. Men den mentala, min hjärna just nu är inte lätt. Ingen förstår heller, folk blir irriterade på mig, tror att jag är sur. Men när jag i själva verket kanske försöker vara till lags, kanske känner mig nöjd men verkar ledsen? Nu skriver jag bara massa, men det är så jag fungerar just nu. Snurr, snurr och snurr. Bara bara snurr.

Min ”diet” just nu Ganska mycket typ det jag orkar med att ”göra”
DSCN1217

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Anakin, Hundträning, King, Louise, Nanis. Bokmärk permalänken.

Kommentera

