Fredag

Fredag, freeeedag!  Just nu livets bästa, härligaste dag i veckan. Som jag har längtat till fredag, igen. Det ska bli sååå skönt att vakna upp imorn, gå ut med hundarna, äta frukost, bara göra det man orkar göra och sen hålla lördag. Bättre kan det ju inte bli?! Så jäkla skönt.

Har just nu en väldigt trött Anakin nedanför sängen som snarkar så nästan hela huset trillar haha Helgalet vad den hunden kan dra stockar! När han var liten så var han inte nådig, då kunde han hålla en vaken en hel natt.

 

Hade tänkt träna rallylydnad ute på plan imorn, kameran ska med och det kommer(SKA) bli både film och bilder. Hoppas så att det är uppehålls väder så man kan dra med sig någon som vill fota/filma åt en+att det är alltid roligare att träna med fler och dessutom så får man störträning samtidigt.

Har även kollat in och bestämt mig för att fixa gymkortet här i byn så jag kommer igång med träningen igen. Längtar så tills imorn, härliga fredag kväll, bli lördag morgon! 🙂

En vinterpuss ifrån en valp King<3

DSC02089

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i King, Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

