Lördag

Jag fick ett PM(privat meddelande på facebook) utav en person som såg fram emot att jag var tillbaka i byn så jag kunde börja gymma på dennes gym igen. Något jag verkligen såg fram emot men skrev tillbaka att min mentala status var åt pipsvängen och att det nog skulle ta några veckor kanske tillochmed månader(!!!!!!) innan jag orkade mig tillbaka till en sådan central punkt i lilla byn där alla är och verkligen, där alla känner alla. Personen i fråga förstod och lovade mig världens bamsekram när vi sågs igen, jag förtjänade tydligen en sådan efter all skit och ALLT tråkigt som hänt den senaste månaden.

MEEEEN som vanligt när jag har en helg där inget är planerat så blir jag enormt rastlös och gör allt som jag känner för, helt samtidigt. SÅ jag vaknade vid halv 7 tiden och gick upp, ut på en morgonpromenad(PW) på ca 1h, fixade lite bland min röra, letade upp mina träningskläder och tog mig till gymmet 😀  Väl där så möts jag utav ett leende och en oväntad kram, hörde att du var tillbaka i byn, VÄLKOMMEN! haha, kan bli bättre välkomnad liksom? Då blir man glad och peppad, så jag körde ett riktigt hårt träningspass för rumpan/baksida lår. När jag var färdig och skulle gå ner för den HEMSKA trappan(som man måste gå i) så vart jag tvungen att hålla i mig riktigt hårt. Var rädd att trilla för mina muskler var helt slutkörda 🙂

DSC_0116 DSC_0118

Jag och Anakin, var ute i solen HELA dagen sen. Så jäkla skönt. Vi tränade bara en liten stund, sen la vi oss båda i gräset och låg där i 4h 😀 När det började blåsa lite och det molnade på så gick vi till kiosken och handlade glass som vi delade på. Så jäkla kvalitativ lördag att jag knappt kan fatta att det var jag som fick uppleva den. Jag kan verkligen inte komma ihåg när jag hade en sådan bra lördag senast. Min lördag var perfekt! SJUKT svårslagen 🙂

DSC_0122 DSC_0126DSCN1279

 

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Anakin, Hundträning, Louise. Bokmärk permalänken.

Kommentera

