Söndag

Jag intog gymmet idag också, magpass stod på schemat och halvdant magpass blev det. Min utlovade bamsekram fick jag idag och det kändes riktigt bra, jag gillar att kramas 😀 så mitt i gymmandet blev det 1,5h timmes snack också haha tusan på oss då! Men det kändes bra att prata med någon som är ganska lik en själv, har  inte riktigt pratat med någon utanför familj eller jobb sen allt detta hände. Så att bara sitta och snacka skit och snacka om allt mellan himmel och jord gjorde verkligen gott. Men jag avslutade mitt magpass, gick hem och bytade om, gick en runda med Anakin, sen så ståtränade vi lite i köket 😀 Min lille stjärna, han är så duktig.

Alltså, ett tecken på att Nanis nu går på en ”KENNEL AEROKING” diet. Vilket motsvarar ät allt du ser och kommer åt- diet!  Hon har fått en riktig kulmage, den ska förhoppningsvis planas ut och försvinna snart igen!

DSC_0164 DSC_0157Jag är ingen vanlig brud, så vanliga outfit bilder kommer liksom inte att existera i denhär bloggen. Jag visar istället ett par byxor som har varit förstora, kallats tjockjeansen, dem har suttit tajt, varit för små(yes, de har dem).. idag hade jag dem som.. öh. Ja, stora är dem iallafall men ack så sköna fortfarande!

och sen denhär hunden

haha, HAN ÄR SÅÅ TRÖTT IDAG! Men vi har ståtränat i ca 10 min och gått EN längre promenad idag på ca 40 min. Han ligger bara på dehär viset när han är riktigt trött. Så jag vet inte, vi hade ju båda en jobbig morgon. Så det kanske är det. Men vafan, han har ju vilat upp sig hela dagen xD haha

DSC_0193

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Anakin, Hundträning, Louise, Nanis. Bokmärk permalänken.

Kommentera

