Söndag

 

 

 

 

 

Min söndag började såhär, MARABOU! Eller ja, ska jag vara ärlig så har ALLA mina dagar dem senaste 2 veckorna börjat med just choklad. Bara för att det är gott! Jag hade en jäkla, äcklig, räled skallebank som inte ville släppa så jag tyckte lite synd om mig själv också samtidigt som jag mumsade i mig mitt choklad och kollade på tecknat.DSC_0148

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

