Onsdag

Hej alla!

Jag har inte uppdaterad på bloggen då jag inte hunnit + att min hjärna spökat och all min lediga tid har jag tillbringat med Anakin och på gymmet för att inte gå ner mig helt och hållet. Hoppas att ni har förståelse för detta. Kommer att uppdatera ikväll om vad jag har gjort under dem senaste dagarna 🙂 ha de fint så länge!

För er som inte följer/visste om min instagam så heter jag Tertuu , där uppdaterar jag några gånger om dagen. 🙂

DSC_0246

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Fashion, Louise, My love. Bokmärk permalänken.

Kommentera

