Onsdag

ONSDAG, dagarna innan påsk och dagarna innan min jobbhelg. Jag är alltid ledig onsdag och torsdag innan mina jobbhelger. Väldigt skönt men samtidigt väldigt jobbigt. Man försoffar sig snabbt och tar sovmorgon 30 min extra än vad man egentligen borde göra och om man är som jag, så blir man rastlös och gör egentligen liiiiiite för mycket på lediga dagar som man kanske borde ta det ganska lugnt på. Denna dagen blev VERKLIGEN sådär, överdrivet över aktiv.

Jag vaknade vid 7 och steg upp då, gick direkt till gymmet, var trött, sur och sjukt omotiverad. Det hjälpte inte med att när jag väl kom till gymmet så skulle folket bara prata med en O.o alltså, människor som var på gymmet för att gymma, inte personal. Väldigt, irriterande och enormt jobbigt.  Väl färdig där, så hämtade jag Anakin så tog vi en PW på ca 1h. Han behöver röra på den lilla kroppen 😉 haha Anakin fick även idag prova på för första gången en ”riktig” DW runda på(skrattretande) 1km med en kätting på 2kg. Men hallå, man måste börja någonstans?! 🙂 Han vart väldigt duktig och tyckte det var väldigt roligt. Precis som allting annat som vi tränar(fått drömhunden!!!???!!!) 🙂

DSC_0255

Om libanonstof

Hej! Jag heter Louise och är 25år gammal och bor i Simrishamn med mina 3 hundar. I denhär bloggen kommer jag skriva om hundträning, tävling, gym och hästliv. Även lite annat som musik och fotografi :) Contact:Tertuu@hotmail.com
Det här inlägget postades i Anakin, Hundträning, Louise, My love. Bokmärk permalänken.

Kommentera

